kajsa

2010-12-14
18:15:43

tjena mors
i dag hade vi det där luciatåget gick det gick väll bra bara att när vi gick in så var jag 1 cm från att lägga mej på golvet och garva. det typ rann tårar av skratt... (jag vet inte varför). och vi gick rakt igenom alla människor som kollade. när vi kom fram så stog jag i trappan med en långis framför mej en långis snett framför mej och hålet mellan dom stog en till långis så jag syntes inget...
***
Mossenberg var hos lillehäst i dag och hon hade fått lite ont i ryggen igen men det ordnade han till för hoppnings vis och han kommer tillbaka till henne i januari :) och nu ska Emma tömköra henne två gånger i veckan...
men nu ska jag gå och staka pannkakor och kolla på julkalendern snart :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: