kajsa

2010-12-30
19:34:08

helluu
hej allihop!!!
i sallet gick det jätte bra, jojo var supper duktig i dag.
Jag red volter och serpentiner och lite snirkliga svängar :P Han var jätte duktig, han genade ingenting och han tippade inte in ett enda dug :) Han är så duktig den "lilla" hästen.
Men han är väldigt svår att hoppa upp på...
men Yina är hur lätt som helst att komma upp på :) det gick jätte bra när jag red henne också :P Men hon är så jäkla stark asså :o hon har sjukt mkt överskotsenergi :P men lördag ska vi inte ens tala om :o jag tror att det får bli lim i sadeln och livremmar då asså, då är det hoppning för första gången på typ 3 veckor...
***
aja nu ska jag städa min skräp garderob så det blir en garderob som man kan annvända... (min stora garderob är FUL!!!)
det blir före och efter bild sen ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: