kajsa

2010-12-25
14:57:31

heej :)
hoppas alla haft en lika bra jul som jag har haft för den har varit perfekt :D
nu ska jag berätta lite om vad jag fick det kommer komma upp bilder senare :)
jag fick ett träns (jag var med och valde det)
  • ett ländtäcke
  • en kladkakebok
  • en sprits med metall tyllar
  • en fritös
  • ett bett
  • ett par stigläder
  • en bok (jag som läser så mkt)
  • ett träns
och när jag kom hem så var jag ju tvungen att prova ett recept och spritsen :)
när jag hade spritsat klart så skulle jag tvätta tyllen och jag sticker ner fingret i den och givetvis så skär jag mej... det blödde jätte mkt det typ droppade :o
men kakan blev supper gooood =D
när jag vaknade var de Pettson och Findus på barnkanalen och jag blev så glad :D det va jätte längesen jag såg det :D jag älskar Findus när vi skaffar en katt ska den hetta Findus

Kommentar:
#1: vicci

så du fick en fritös tillslut dah.. ;)

2010-12-27 @ 00:32:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: