kajsa

2010-12-26
11:53:04

heej =D
i går kväll när jag skulle borsta tänderna så var mitt handfat lyte skitigt så jag tänkte jag att jag bara skulle torka av det och sen såg jag att toaletten var dammig och när jag var klär hade jag torkat golvet och dammat och plockat  i ordning hela toaletten... så blir det jämt och sen kan jag ine sluta då började jag på mina rum... när jag väl har börjat städa kan jag typ inte sluta... ni som har tjänt mej länge tror nog inte mej men jag tkr det är lite kul och städa men det är skillnad på att hålla ordning och städ för hålla ordning det är tråkig men att städa är mycket roligare det blir så himla fint ... :)
***
men nu ska jag åka till stallet. min syster är sjuk så hon kan inte åka till stallet så mamma skulle rid hennes 4 åring men pappa tyckte inte det var en så bra ide så hon bandage jag tkr det skulle vara roligt men han är ju ganska sprallig och har inte gott på några dagar och mamma har inte ridit på flera år :) det kan ske inte är en så bra ide kanske ???
det här blev ganska långt hoppas ni orkar läsa bloggar nog sen igen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: