kajsa

2010-12-28
19:42:40

goddag :)
i dag va jag i stan med vicpic.blogg.se och Nea...

jag vaknade vid 9 (jag hade så klart för sovit mej) men jag han med tåget in till stan.
och jag märkte att jag faktiskt hittar ganska bra där inne :)
jag skulle till en hästbutik som jag visste vart den låg men inte riiiiktigt hur man så vi bärjar gå åt samma holla som jag mindes att vi hade gjort sitt... när vi gått en stund... där va den :D
och så går vi in och jag letar efter en finare ridjacka och ett par tyglar. men tror ni det fans där ??? nej så klart inte...
dom hade jätte mkt ridbyxor men typ inget annat -.- sen va min köp lust slut när jag inte fick det jag ville haa... men jag följde med de andra tills klockan blev 2 för då åkte vi hem :P
och då åkte jag till älsklingarna (den här veckan har jag 2 älsklingar)
Jojo vilade och Emma tömkörde Yina  så det blev stalltjänst för mej och pussa på Jojo och och bäbis. och sen sprang tiden iväg och vi skulle hem så jag stälde mej och väntade på en 10 min sen 729 och när den kommer får jag en reflex av busshafören och när vi äntligen va i Tumba så var 725 sen 20 min -.-
jag hattar SL från djupet av mitt hjärta dom kan inte ens va i tid till start stationen...  men man ska köpa ett buskort för 1000 spänn elr va det är men komma i tid kan dom inte... det är okej om dem kommer 1-3 min sen men 10-20 är dåligt... hata SL

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: