kajsa

2010-04-04
22:37:52

akuten
haj nu va det ett tag sen jag blogga igen :) men det beror på att jag har varit på akuten och massa sånt... jag har fåt nåt med ögonen typ ögoninflamation. i gog hade jag två tenissbolar under ögosnen och såg inte ett skit pga allt var som kom ur ögonen, oh det bara ran och ran så jag fick ta papper och torka mend sen fick jag sår av det under ögonen. :( så det var inte så skönt ...

mamma kom hem aldeles nyss och hon såg ett eventuelt inbrott i NCC´s baracker så snart kommer polisen :)

och jag har ju ridit poppan i några dagar nu och hon är en mardröm och rida :( inte för att hon är elack elr så utan för men hon är så stell och skänkel döv och snart spödöv med :/ jag tkr faktiskt litte synd om lilla poppan :( men i dag fick jag henne ganska mjuk i båda sidor och hon gick i en ganska bra form :) hej då :) det här är poppan med de gamla äggarna :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: