kajsa

2009-12-21
18:33:45

kär i en katt
hahaha jag har den sjukaste hästen ever hahaha hon har blivit seriöst kär i en katt XD jag tror inte katten är lika kär i henne dock XD och vi hade avslutning i dag 9:s uppträdande är så jävla roligt x) men om ett år ska vi haa det x'( VILL INTEEE... men men.

och nu ska jag beretta hur min morgon har varit klockan ringer 8 stänger av och blundar när jag öpnar ögonen är klockan 9 asså 20 minuter kvar tils bussen går och det tar 10 min att gå så jag få skiiiit brotom hinner knapt sminka mej -.- (jag spreng till busen på 6 minuter)  när jag kommer fram är klockan 25 jag är helt säker på att jag hade missat den men det stog mäniskor där:) och sen säger nicci att den är 28 minuter sen -.- så jag hade inte haft nått brotom als . och så glömde jag mitt busskort. sen kommer jag till tumba och jag börjar gå mot willys och dår på parkeringen står det en typ röd skåpbil som brommar på mej och i sitter en skitäklig gubbe och ba vinka till men jag ba blääää... sen kommer jag hem till nicole där händer inte så mycke. men när vi ska gå ner för backen för att komma till skolan så va de halt där och vi ramla säkrt 20 gngr (tappa räkningen vid 10 xD) sen i skollan hände det inte så mykt utom 9:s avslutning.

Kommentar:
#1: vicci

rörig dag ! :D

2009-12-22 @ 11:00:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: