kajsa

2011-01-31
12:11:06

tjaauu
heej det var ju ganska länge sen jag bloggade ju men det är för att jag har varit i Gamleby med skolan ;)
dit åker alla kulskapsskolor och har tm, sy, tecknik och hkk.
jag har typ inga bilder för jag har ingen kamra att fota med för den blev ju stulen i Tunisien -.-
men Frida och Vicci har en massa bildert :P
i går sä tävlade jag i Södertelge och det gick bra men inte lika bra som runsten ;P
jag fick två stopp och några nedslag men det vart inget kort sista galopp språng elr såna saker det enda var att jag tjände att hon började orma sej så jag gjorde små ponny sparkar och hon tar av 3 m förtidigt men han klarar sånt ;P  hon rev pga att hon fick stopp och då blir hon spänd och hoppar inte så bra ;)
nu ska jag sanrt gå till bussen och åka och äta lunch med Emma :)
ida ska skicka bilder från igår så ska ni få se en riktigt fin och söt häst:) något i hästlängder ;)

Kommentar:
#1: Anonym

bra stavning. -.-

2011-06-23 @ 21:47:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: