kajsa

2011-01-10
12:19:39

helluu
ja det var ett tage sen jag blogga men jag har haft totalt fult upp :P
nu ska jag berätta varför jag har haft fult upp :P
i fredags så åkte jag mamma och pappa och köpte ett par skidor till mej :) alting till samans kosta 3000 :-
och när vi kom hem ville jag så klart ut och åka lite.
och så åker vi till lida när vi hade ätit middag... och när vi har gått upp till spåret så ska jag sätta på mej skidorna men det går inte... för dom hade satt på fel bindning -.- man baa ahhhhh...
och sen så har det ju varit hopp kurs i stallet och jag var så klart med:) och jag fick ju rida en av Jennys hästar, knappen. det gick super bra på bade yina och knappen. träningen i går så flyttade vi dom på rakt spår och så och både yina och knappen var jätte duktiga :D
det vart bar några missar i hoppningen båda dagarna men det var så lite så:) första dagen gick det lite sämre men det gick lixom bra ändå :P men andra dagen gick det suuuppppeeerrr :D men jag är jätte nöjd och jag har lärt mej mkt på den här helgen :D det är så kull :D
-
hästarna är mitt liivv <3 <3 <3
u ska jag snart gå till bussen för jag ska på utvecklings samtal på skolan -.- tråkigt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: