kajsa

2011-01-16
18:44:58

hej hej igen :P
hallå det var ett tag sen sist :P
nu har jag inte ens haft mkt att göra som jag kan skylla på... vad ska jag skylla på då ???
nej jag har nog inget :o
ja sen vi sågs sist elr vad man ska säga så har det hänt endel.
i fredags var vi lediga så då åkte jag in till stan med Nea och Vicci :P
och jag hade hittat en jättefin tröja på MQ (Bondelid) som jag skulle köpa.
och jag var jätteglad och så skulle jag ta fram mitt kort, och så märker jag att det är borta...
precis då ringer mamma och säger att jag har tappat mitt kort.
och då fick vi gå till banken och hämta det ^^P vilken tur att jag fick tbx det :o
och så skulle jag in på NK och köpa en dragkedja men vi var inne där typ 2 gr och leta efter en syaffär som skulle finas där men vi hitta inte...
så vi gick och fråga massa människor och så tillslut hitta vi :)
sen hände det inte så mkt mer där :P
*  *  *
igår så red jag ut med bebisen.
det var typ flera månader sen jag gjorde det så hon var super pigg.
men hon hade hållit sej lugn hela vägen tills jag vände då vart hon så klart lite piggare.
men så sticker hon och jag får inte tag i henne igen...
och då snubblar hon så klart till och går typ ner på knä men hon bara flyger upp igen och skenar iväg lika lycklig som innan... men då fick jag iaf tag i henne igen.
och i dag så har vi löshoppat några hästar i stallet bland dom Yina.
hon var jätte duktig.
helt galen som alltid xD hon försökte slita sej hela tiden :)
bilder från löshoppningen kommer komma upp så fort syster Ida har skickat bilderna ;)
MQ Bondelid ord pris 600:- jag betala 420:-
make up store
blush, fresh rose st 155:-
make up store
Nailpolish - Katarina st 60:-
hare nu ska jag äta ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: